19 Mayıs 2014 Pazartesi

Benim Babam Benim Oğlum Film Türkçe Dublaj izle HD 2013

benim babam benim oglum


Like Father Like Son / Benim Babam Benim Oğlum Film Türkçe Dublaj izle HD 2013 , Bu bir iş adamının hikayesi, para ve başarı hırsıyla gözleri kararmış kendini bile görmeden önüne gelen herşeyi ezip geçecek bir hırsla yaşamaktayken birdenbire onu vuran varoluşçu krizin öyküsü… Hayatının ne kadar anlamsız olduğunu en yakınındakilerin bile farkında olmadığının farkına varan adam için bu krizin başlamasına neden olan ise, 6 yıldır aslında bir başkasının oğlunu büyüttüğünün farkına varması, gerçek oğlunun doğum esnasında değiştirilmiş olduğunun farkına varması.iyi seyirler…


Gösterim tarihi: 05 Ekim 2013

hdfilmseli.com puanı: 7.4/10

IMDB puanı: 7.9/10

Yapım: 2013

Oyuncular: Machiko Ono, Masaharu Fukuyama, Yôko Maki

Tür: Dram

Senaryo: Hirokazu Koreeda

Yönetmen: Hirokazu Koreeda

Orijinal İsim: Soshite chichi ni naru




Fragman




Parça 1




Parça 2




Parça 3




Tek Parça vk720p




Alternatif vk720p





Benim Babam Benim Oğlum Film Türkçe Dublaj izle HD 2013

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder